کلاهبرداری با جعل نام پلیس فتا

کلاهبرداری با جعل نام پلیس فتا

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: مراقب کسانی که با جعل نام پلیس سایبری در اینترنت قصد کلاهبرداری از شما را دارند، باشید.
به گزارش (ایسنا)، سرهنگ ایرج محمدخانی با بیان این مطلب اظهار کرد: در برخی از اتاق‌های گفتگو، انجمن‌ها (forums) و وب‌سایت‌های شبکه‌ی اجتماعی مشاهده شده، افرادی با جعل عنوان پلیس سایبری و ایجاد نام‌های کاربری جعلی، خود را به عنوان افسر پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات معرفی کرده و بدین ترتیب با سوء استفاده از اعتماد کاربران به پلیس، نسبت به اخاذی، کلاهبرداری و ایجاد مزاحمت برای آنان اقدام می‌کنند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: پلیس فتا، ضمن شناسایی و برخورد شدید با جاعلان عناوین، هرگونه ایجاد ارتباط با کاربران فضای مجازی را با عناوین و هویت رسمی و طبق اطلاعیه‌های قبلی پلیس انجام خواهد داد و در حال حاضر به هیچ عنوان در فضای سرویس‌های اینترنت با هیچ یک از کاربران تماس برقرار نخواهد کرد.
محمدخانی از عموم کاربران فضای مجازی خواست، در صورت مشاهده‌ هرگونه جعل عنوان پلیس و یا هرگونه درخواست یا ایجاد مزاحمت با نام و نشان پلیس فتا یا پلیس سایبری، مراتب را از طریق بخش “تماس با ما” در وب سایت پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir با این پلیس در میان بگذارند

دیدگاه ها بسته شده اند.