پست های ارسالی توسط جواد سیدآبادی
چرا نباید چارتکس خرید؟
سلام
توی نگارش قبل خیلی کوتاه در خصوص تیم به شدت ضعیف چارتکس و اشکالات عدیده آن اشاره ای شد و قرار بر اعلام خطاها و کلیت نبود اما بعد از انتشار پست و به دلیل تماس های برخی از کسانی که قصد خرید این نرم افزار را داشتند رسما اعلام برخی اشکالات و بی توجهی های سیستم چارتکس از مدیریت بی تعهد و … را صلاح میدانیم:
۱- در نگاه اول شما هزینه ای خواهید کرد که هیچ گونه برداشتی نخواهید داشت حتی هزینه پرداختی خود نیز بازگشت نخواهد داشت.
۲- تیمی که به اصطلاح بزرگترین زیرساخت آنلاین گردشگری کشور را نوشته اصلا نگاه آژانسی و هواپیمایی ندارد و البته چیزی به نام ادعا دارد… این مورد را شما در تک تک حرفهایشان از پرزنت اولیه تا تحویل بعد از کش و قوس های فراوان خواهید دید.
۳- گزارشات مالی تا لحظه نگارش این مطلب هیچ شفافیتی نداشته و ندارد و دقیقا مشخص نیست فرآیند ۰ تا ۱۰۰ یک خرید چگونه طی می شود چندین بار برای این موضوع بحث شده است و هر بار قول و و عده و وعید…
۴-قطعا در ارتباطات با ایشان این جمله را زیاد خواهید شنید ” ما مشتری زیاد داریم” فلایتیو علی بابا و دلتابان از ما سورس خریدن و …. خیلی صادقانه و شفاف بگوییم در صورت صحت این موضوع در کمال تاسف میتوانیم بگوییم مدیران این سایت ها احتمالا زمان خرید یا در خواب بوده اند و یا اینکه همچون ما گول صحبت های این عزیزان را خورده اند…
۵- اشکالات این سیستم به قدری زیاد است که این تیم توان حل مشکلات را ندارد چندین بار این موارد گوشزد شده چون نگاه مدیریتی غلط است … در صورتی که نگاه تغییر کند یک بازی وین وین برای هر ۲ طرف شرکت فروشنده نرم افزار و فروشندگان تیکت خواهد بود…
۶- در پایان در صورتی که پول باد آورده و اضافه ای دارید و یا اینکه ارث و میراثی دریافت کرده اید که دیگر به آن احتیاج ندارید و تمایل دارید به شرکت هایی که مستحق بزرگ شدن نیستند کمک کنید توصیه میکنم حتما سیستم چارتکس را خریداری نمائید.
ادامه مطلبکدام سیستم رزرواسیون را انتخاب کنم؟
سلام
چندی پیش به درخواست یکی از دوستان جلسات متعددی با سیستم های مختلف رزرواسیون داشتم و چک لیستی از انتظارات سیستم آژانسی و امکانات سیستم های مختلف تهیه کردم و با دستی پر به جلسه میرفتم.
قبل از اینکه وارد بحث اصلی بشیم لازمه مواردی که برای من مهم بود رو ابتدا لیست کنم :
۱- زبان برنامه نویسی سیستم ؟
۲-امکان توسعه سیستم غیر از تیم فنی شرکت مربوطه باشد.
۳-میزبانی سیستم روی سرور آژانس یا خود شرکت باشد.
۴-امکان اتصال به وب سرویس های اضافه در آینده
۵-پشتیبانی سیستم به چه صورت می باشد
به دلیل انتشار برخی موارد در این پست به دلیل ضعف و ناتوانی های سیستم چارتکس لطفا در صورت هر گونه سوال در خصوص به اصطلاح پشتیبانی و ناکارآمدی سیستم چارتکس با شماره بنده ۰۹۳۳۳۵۱۹۸۴۸ در تماس باشید
ادامه مطلبچرا نباید از همراه کارت بانک آینده استفاده کرد !
جدیدترین محصول خدمات بانکداری الکترونیکی، همراه کارت آینده است که در حال حاضر قابل استفاده برای تلفن همراه و تبلتهای هوشمند با سیستم عامل های Android، iOS و WindowsPhone میباشد. این سامانه با ارائه خدمات مبتنی بر کارت همچون شارژ سریع خطوط اعتباری، موجودی و پرداخت قبض ، توانسته است جایگاه ویژهای را در میان تمامی کاربران بانکداری الکترونیکی برای خود کسب نماید. همچنین این سامانه امکان انتقال وجه کارت به کارت شتابی با شرط مبدا بودن کارت آینده را برای تمامی مشتریان بانک فراهم نمودهاست. از دیگر ویژگیهای منحصربهفرد این سامانه، عدم نیاز به مراجعه حضوری به شعبه و یا هر گونه ثبت نام می باشد و تمامی کاربران بانکداری الکترونیکی با داشتن حداقل یک کارت بانکی عضو شتاب از خدمات آن بهرهمند گردند.
ادامه مطلبفریب این تبلیغ تلویزیونی را نخورید!
ردیدی نیست که هیچ نرم افزار و سرویس مجازی ترجمه، قابل رقابت با مترجم انسانی نیست و در بهترین حالت تنها بخشی از نیاز را رفع میکند. حال چگونه میشود برخی نرمافزارها که کارایی به مراتب کمتری حتی نسبت به «Google Translate» (نرمافزار ترجمه رایگان گوگل) دارند با حقههای تبلیغاتی در صداوسیما جولان میدهند؟
ادامه مطلببرنامه هفتگی خانم های تهرانی!
مرد (در تماس تلفنی قبل از رسیدن به منزل): دارم میام…راستی عزیزم! شام چی داریم؟
زن: ببین امروز قراره من و نازی با هم بریم «فال قهوه روسی یخ زده» بگیریم. میگن خیلی جالبه، همه چی رو درست میگه به خواهر شوهر نازی گفته «شوهرت واست یه انگشتر می خره» طرف رفته خونه و گفته و پس فرداش شوهره واسش انگشترو خریده. خیلی جالبه نه؟ سر راه یه چیزی از بیرون بگیر بیار!