گوگل آگهی‌ های فلش را بطور خودکار به HTML5 تبدیل می‌ کند!

گوگل آگهی‌ های فلش را بطور خودکار به HTML5 تبدیل می‌ کند!

عمر فلش رو به پایان است و کم‌کم HTML5 جای آن را می‌گیرد. این محصول ادوبی، دارای باگ و آسیب‌پذیری‌های فراوانی است؛ در همین راستا گوگل برنامه‌ای جهت تبدیل خودکار آگهی‌ها به HTML5 در نظر دارد.

فلش نرم‌افزاری بسیار آسیب‌پذیر و دارای باگ فراوان است و می‌توان گفت در رده‌ی پلاگین‌های ریسک بالا قرار می‌گیرد. به همین دلیل امنیت کاربران با استفاده از این پلاگین کم می‌شود. یوتیوب نیز با آگاهی از این موضوع، جهت پخش ویدئوهای خود HTML5 را جایگزین فلش کرد. گوگل همانند یوتیوب، جزو کمپانی‌های پیشرو در امنیت است و به تازگی برنامه‌ای را برای تبدیل خودکار آگهی‌ها به فلش در نظر گرفته است. این کمپانی می‌خواهد تبلیغات وب کمتر آزار دهنده باشد. کاربران زمان زیادی را برای وب‌گردی صرف می‌کنند و می‌توان گفت در هر لحظه آنلاین هستند؛ به همین دلیل، فرصت فوق العاده‌ای برای بازاریابان است که در تمام طول روز به مشتریان دسترسی داشته باشند. چراکه در هر لحظه ممکن است آنها در حال وب‌گردی باشند.
تبلیغاتی که از طریق ابزار AdWords یا ویرایشگر آن و برنامه‌های شخص ثالث دیگر بارگذاری می‌شوند، به طور خودکار به HTML5 تبدیل خواهند شد. اگرچه همه تبلیغات امکان تبدیل شدن را ندارند اما آگهی‌های جدید بارگذاری شده توسط ابزار AdWords شامل این تغییرات هستند. این تصمیم گوگل جهت کمک به محتوای امن سیستم‌های موبایل بخصوص گوشی‌های هوشمند اندرویدی طراحی شده است، زیرا از نسخه‌ی Ice Cream Sandwich اندروید، فلش پشتیبانی نمی‌شود.
دسترسی بهتر به تبلیغات از طریق HTML5 میسر خواهد شد، برای بررسی این تغییرات می‌توانید آگهی‌های خود را از طریق موبایل چک کنید.

دیدگاه ها بسته شده اند.